Још три недеље до
краја! Будите стрпљиви, радите уредно, пишите оно што се ради на часу и нећу
вам задавати домаћи.
25.5.2020. понедељак /пишемо латиницом, poslepodnevna nedelja
Математика - Израчунавање површине коцке
|
Записуј текст задатака и израчунавање, не заборави мерне
јединице. Обично буде 5 задатака!(имај у виду да нисам задала домаћи задатак). Час је текао овако:
О ком геометријском телу је реч:
Има 8 темена . 12 ивица једнаке
дужине. Стране су подударме, има их 6. То је КОЦКА
Површина коцке се израчунава када
се површина квадрата помножи са 6 страница
P=6∙(a∙a)
1.) Израчунај површину коцке ако је а=8cm (384 cm2)
Б)
2) Црвена коцка има ивицу 3dm, а плава коцка ивицу 5dm
За колико је већа површина плаве коцке?
3.) Површина једне стране коцке је 49 cm2.
Израчунај површину целе коцке.
4.Збир дужина свих ивица једне коцке је 48 cm.
Израчунај површину коцке.
5. Површина коцке је 216dm2. Израчунај дужину једне њене ивице.
Српски језик –Луцкаста песма, Фредерико Гарсија Лорка
|
Записуј шта говори наставница. Запиши непознате
речи и објашњења. Нема домаћег задатка.
Час је текао овако:
Час је текао овако:
Фредерико Гарсија Лорка- Рођен и живео у Шпанији.
Песме је почео да пише са 15 година.
Песма
је текст написан у стиховима.
Непознате
речи:
Луцкаста-необичан
Ђердан
–огрлица
Песма
има 6 строфа. Свака строфа има по 2 стиха који се завршавају узвичником.
Наглашавају се необичне жеље.
У
стиховима је изражено осећање нежности.
Зашто
је дечак желео да постане све то. Желео је да буде важан, показује љубав.
Тема
песме- Луцкасте , необичне жеље дечака.
Главни
ликови:мајка и син
Мајчине
особине:брижна драга и осећајна
Синовљеве
особине:пажљив, нежан , луцкаст
Порука
песме: деца су највеће богатство својим родитељима.
Разговор
између два или више лица је дијалог.
Домаћи
– договорено је шта пишете ( ако
желиш напиши песму, радо ћу је послати нашој библиотекарки )
Енглески језик
- Game on 2 (Review)-шаљеш наставници
|
Физичко васпитање/ Корективно вежбање
|
Прати наставу на РТСу. Ради вежбе према упутствима наставнице и
наставника.
ЧОС
– смех и шала
|
Слатко смо се насмејали (напиши слободан
састав тако да снимком обухватиш цео састав- рецимо на две слободне стране) или
Представи шалу цртежом (стрип у 4
слике, обавезно у облачићима прикажи шта који лик говори - ликови разговарају,
обој)
Хајде да се
потрудимо да нам радови заврше у првом електронском часопису наше школе у броју 6, „Искри“ и на конкурсу у Лазаревцу.
Нема коментара:
Постави коментар