21.5.2020. четвртак
Математика- Мрежа квадра и коцке
|
Прати наставу на РТСу. Записуј са табле и ради
према упутствима наставнице.
1. Израчунај површину
квадра чије су димензије 6m, 23dm и 14dm.
Српски језик Најбоље задужбине, народна прича
|
Прати наставу на РТСу. Записуј са табле и ради
према упутствима наставнице.
1.Разврстај следеће именице (властите, заједничке, збирне, градивне)
дрво, кућа, Ибар, грање, песак, пас,
лишће, кревет, млеко, Ивана, камен, цветови, пилад, Шумаричко језеро
2.Обележи правилно управни говор:
Али,
ја не служим само за храну, примети зрно
жита, ја сам семе пуно живота, хајде да
се нагодимо.
Природа и друштво Прошлост српског народа
|
Прати наставу на РТСу. Записуј са табле и ради
према упутствима наставника-це
1. Препиши
и допуни реченице:
Становништво
које није било слободно Турци су звали _______________. Најтежа обавеза
коју су сељаци повремено имали према Турцима био је _______________.
Турски војник који је као дете одузет од српског родитеља назива се ____________________.
Људи који су помагали хајдуцима тако што су их сакривали преко зиме називали су се_____________.
После једног српског устанка, 1594. године, Турци
су Србе казнили тако што су _______________
_________________________________ у Београду, на Врачару. Највећу Сеобу Срба 1690. године предводио је патријарх ______________________________________________.
|
_________________________________ у Београду, на Врачару. Највећу Сеобу Срба 1690. године предводио је патријарх ______________________________________________.
2.Упиши
бројеве од 1 до 3 тако да српске владаре поређаш по времену њихове владавине.
Бројем 1 означи владара који је први владао.
Поред
сваког владара упиши назив његове престонице.
|
Владар
|
Број по реду
|
Престоница
|
Деспот Ђурађ Бранковић
|
||
Кнез Лазар Хребељановић
|
||
Деспот Стефан Лазаревић
|
Физичко васпитање - Ставови у физичком васпитању
|
Прати наставу на РТСу. Сваког
дана вежбај. Током наставе коју пратиш, ради вежбе максимално ангажовано.
ЧОС-Мрежа живота
|
Прочитај!
Učitelj je u školu
doneo balone i zamolio decu da ih ponesu i na njih napišu svoja imena. Zatim su
svi baloni izneseni u hodnik i učitelj ih je pomešao. Učitelj je deci dao 5 minuta da bi svi pronašli balon sa svojim
imenom. Deca su potrčala da pogledaju, ali 5 minuta je brzo isteklo i niko nije
našao balon sa svojim imenom ...
Tada je nastavnik zamolio decu: uzmite balon koji
leži najbliže vama i dajte ga osobi čije je ime napisano na njemu... Prošlo je
manje od dva minuta i svako je imao svoj balon u rukama.
Na kraju, učitelj je sumirao utisak koji potiče iz
ovog eksperimenta:
"Baloni su poput sreće. Nećete je naći ako tražite samo sebe. Ali ako
se svi brinu jedni o drugima, brže ćete je pronaći." ❤
Напиши: Ко све утиче на твоју
срећу
Можда ти је блиско да напишеш
стихове на ту тему!
Нема коментара:
Постави коментар