четвртак, 21. мај 2020.

21.5.2020. четвртак


21.5.2020.  четвртак
Математика- Мрежа квадра и коцке
Прати  наставу на РТСу. Записуј са табле и ради према упутствима наставнице.
1. Израчунај површину квадра чије су димензије 6m, 23dm и 14dm.
2.  Израчунај површину коцке чији је збир три суседне ивице са заједничким теменом је 45dm.




Српски језик  Најбоље задужбине, народна прича
Прати  наставу на РТСу. Записуј са табле и ради према упутствима наставнице.
1.Разврстај следеће именице (властите, заједничке, збирне, градивне)
дрво, кућа, Ибар, грање, песак, пас, лишће, кревет, млеко, Ивана, камен, цветови, пилад, Шумаричко језеро
2.Обележи правилно управни говор:
Али, ја не служим само за храну,  примети зрно жита,  ја сам семе пуно живота, хајде да се нагодимо.



Природа и  друштво Прошлост српског народа
Прати  наставу на РТСу. Записуј са табле и ради према упутствима наставника-це
1.   Препиши и допуни реченице:
Становништво које није било слободно Турци су звали _______________. Најтежа обавеза коју су сељаци повремено имали према Турцима био је _______________. Турски војник који је као дете одузет од српског родитеља назива се ____________________. Људи који су помагали хајдуцима тако што су их сакривали преко зиме називали су се_____________.


После једног српског устанка, 1594. године, Турци су Србе казнили тако што су _______________
_________________________________
у Београду, на Врачару. Највећу Сеобу Срба 1690. године предводио је патријарх ______________________________________________.



     
2.Упиши бројеве од 1 до 3 тако да српске владаре поређаш по времену њихове владавине. Бројем 1 означи владара који је први владао.
Поред сваког владара упиши назив његове престонице.


Владар
Број по реду
Престоница
Деспот Ђурађ Бранковић


Кнез Лазар Хребељановић


Деспот Стефан Лазаревић





    


Физичко васпитање - Ставови у физичком васпитању
Прати  наставу на РТСу. Сваког дана вежбај. Током наставе коју пратиш, ради вежбе максимално ангажовано.



ЧОС-Мрежа живота
Прочитај!
Učitelj je u školu doneo balone i zamolio decu da ih ponesu i na njih napišu svoja imena. Zatim su svi baloni izneseni u hodnik i učitelj ih je pomešao. Učitelj je deci dao 5 minuta da bi svi pronašli balon sa svojim imenom. Deca su potrčala da pogledaju, ali 5 minuta je brzo isteklo i niko nije našao balon sa svojim imenom ...
Tada je nastavnik zamolio decu: uzmite balon koji leži najbliže vama i dajte ga osobi čije je ime napisano na njemu... Prošlo je manje od dva minuta i svako je imao svoj balon u rukama.
Na kraju, učitelj je sumirao utisak koji potiče iz ovog eksperimenta:
"Baloni su poput sreće. Nećete je naći ako tražite samo sebe. Ali ako se svi brinu jedni o drugima, brže ćete je pronaći." 

Напиши: Ко све утиче на твоју срећу
Можда ти је блиско да напишеш стихове на ту тему!
     

Нема коментара:

Постави коментар