Српски језик /
Олданини вртови, Гроздана Олујић, 1. део
|
Прати наставу на РТСу. Записуј са табле и ради
према упутствима наставнице.Ради уредно, пиши читко.
Природа и друштво /
Прошлост српског народа, 1. део
|
Прати
наставу на РТСу. Записуј са табле и ради према упутствима наставнице
2.Добио/-а си смешу воде,
песка, каменчића и металних куглица. Наведи и објасни поступak
којим би раздвојио/ла састојке те смеше
MATEMATИKA
– Разломци.Читање и писање разломака
|
цело половина Записивање: ½
Број изнад црте показује број
издвојених делова- БРОЈИЛАЦ.
Половина
од 100 се записује и рачуна тако што 100 поделимо на два.
100, рачунамо 100 : 2= 50
1.Израчунај
половину броја 250.
2.Колика
је трећина броја 690?
3.Ако
је цео број 1000, колика је његова четвртина?
ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ
|
Музичко
|
у свесци за музичко- бележиш све песме које
певају деца у хору ( није страшно ако не знаш тачан назив, запиши почетак
рефрена).
Такође бележи и
композиције које свира филхармонија или група музичара/ шаљеш ми на 15 дана
Повратна информација-
математика
1.Израчунај
половину броја 250. 250 :2 =125
2.Колика
је трећина броја 690? 690 :3 =130
3.Ако
је цео број 1000, колика је његова четвртина?
1000 :4 =250
ПИТАЊА
|
ОДГОВОРИ
|
|
1.
Опиши на који начин можемо раздвојити
бибер и со.
|
Со растворити у води, па бибер
издвојити цеђењем, а со потом из воде издвојити испаравањем.(може и на други начин)
|
|
2.
Добио/-а си смешу воде, песка, каменчића
и металних куглица. Наведи и објасни поступке којима би раздвојио/ла састојке
те смеше.
|
Металне куглице можемо издвојити
помоћу магнета, песак и каменчиће одливањем одвојити од воде, а потом песак и
каменчиће просејавањем раздвојити.
|
|
3.
Објасни шта су повратне промене
материјала?
|
Повратне промене су оне које не
мењају трајно првобитни облик предмета, а ни својства материјала од ког је
предмет направљен.
|
Нема коментара:
Постави коментар