недеља, 27. октобар 2013.

две песме - Љубивоје Ршумовић

Лепа Ката

Била једном једна Ката
у Перлезу близу Ченте
лепа као са плаката
па и лепша на моменте.

Имала је очи плаве
оригинал морска плавет
носише их посред главе
тако да ти стане памет.

Имала је русу косу
некад плаву некад црну
као пласт у сенокосу
као гнездо ал на трну.

Имала је лепа Ката
уз лепоту сто дуката
па је била тата-мата
за све момке из Баната.

Кад би ми неко рекао

Кад би ми неко рекао
како је живот стекао,
којим је парама платио
и пошто би га вратио.

Кад би ми неко рекао
како је ваздух стекао,
коме је писма писао
да моли да би дисао.

Кад би ми неко рекао
како је сунце стекао,
којим се смехом смејао
да би се џабе грејао.

Кад би ми неко рекао
како је воду стекао,
на којим је мукама био
 да би бесплатно пио.

Кад би ми неко рекао
како је земљу стекао,
коме је душу продао
да би по земљи ходао.

Кад би ми неко рекао
како је мајку стекао,
 којим је небом кружио

да би оца заслужио.

Нема коментара:

Постави коментар