среда, 18. март 2020.

Коментар на рад

Јуче сам написала да деца раде лепше и уредније него током  редовне наставе.  То је све захваљујући Вама, родитељима.
Ипак, морам да прокоментаришем да има деце која не читају пажљиво задатке. Одговарају оно што мисле да је питано.
Пријатно сам изненађена да је запис са часова са РТСа  баш обиман. Скренула бих пажњу код записа са часова да није потребно да пишу све три варијанте када се нуде тачни и нетачни одговори. Ученици пишу само тачну реченицу.
У вези ликовног. Види се да сте им помагали. Ако ће им то помоћи, одлично Сваки рад би морао да има обојену позадину, задату тему уредно обојену на некој подлози.

Морам још да прокоментаришем да ми се компјутер "запушио" од послатих радова. Решила сам да их не чувам већ да одмах по добијању пишем у ес дневнику коментаре како Ваша деца раде. Зато, одмах нека раде добро, ангажовано максимално. Поновно слање више не долази у обзир .
Пошто школа не ради после 20 сати требало би да уписујем коментаре бар око 18.30 - није примерено да пишем коментаре касно , а потребно је.
Толико од мене данас. Велики поздрав од учитељице

Нема коментара:

Постави коментар