уторак, 24. март 2020.

24.3.2020.

24.3.2020.   уторак
Engleski- наставница је поручила да деца само гледају и прате часове енглеског. Не треба ништа да раде и шаљу везано за школски рад.
Српски језик
Именице- род и број- утврђивање
1.Одреди врсту датих речи.Род и број именица, време и лице глагола, врсту придева
Шеснаести - ___________леп -_____________                
со - ______________  српски  - _______________    
фијукати - _____________  четворо -_____________       
пилад - ___________   наоблачити се -_____________  краљевачки - ____________шећерни - _____________     
стуб -_________________Србија - ________________
2.Анализирај реченицу.
Врста рече









Први
увели
лист
вечерас
лагано
пада
на
земљу.
Служба речи









Математика
 Множење и дељење вишецифреног броја једноцифреним- утврђивање
Домаћи:
1.Израчунај писмено:3 498 ∙ 7=                    15 652 ∙ 48 =  
      
9148 904 : 8=                    162 432 : 72= 

Ево два објашњења за задатак у радној свесци:
РС/177стр/5зад
Прочитај задатак из радне свеске.
 120∙50=6000  задат пример
(12Ø:1Ø) ∙ (50∙2) =12∙100=1200
Нови производ је 60, смањио се 5 пута јер је
60ØØ : 12ØØ= 60 :12= 5

РС/177стр/8зад
Прочитај задатак из радне свеске.
Изаберемо број дељив са три(први чинилац).
Други чинилац је број дељив  са 5.
пример са малим бројевима да бисмо лакше извукли закључак

9 ∙10 = 90
(9:3) ∙ (10:5) = 3 ∙ 2 = 6 нова вредност
90 : 6 = 15  Производ се смањио 15 пута

Природа и  друштво
Моја домовина део света утврђивање
Пратиш и записујеш 5-6 реченица, сликаш шаљеш!
Домаћи задатак:
Да утврдимо градиво које сте сами учили!
Гледај слику са задацима (која се налази ниже) и у свесци пиши само одговоре. Пошаљи ми одговоре који си записао-ла у свесци.
 Рука у тесту - Откривање света (изборни)
Како помоћу огледала осветлити део тела који је у сенци
Оглед бр.20
(данас нема сунца и из истог разлога нећеш моћи ра урадиш оглед; уради оглед до суботе па пошаљи)
·         Препиши, уради оглед и илуструј:
Стани на осунчано место у стану. Покушај да „ухватиш“ сунчев сноп светлости огледалом и усмериш га у правцу дела собе  који није осунчан.    Илуструј!


Грађанско васпитање
Непредвидљивост – поучна прича-само прочитај

TwitterEmailViber
Учитељи подучавају своје младе ученике неспутаном изражавању. Два суседна  храма имађаху по једног штићеника. Један од њих, који сваког јутра одлажаше у набавку, застаде на друму дечака из суседног храма.
„Где ћеш?” упита први„Идем куда ме ноге носе,” одговори дру
Овај одговор до те мере помете првог дечака, да је морао да се обрати за помоћ свом учитељу. „Сутра ујутро,” посаветова га учитељ, „кад сретнеш тог дечкића, постави му поново исто питање. Он ће ти одговорити исто, а ти га онда упитај: „Кад не би имао ноге, где би онда ишао? То ће га ућуткати.”
Следећег јутра, деца се опет сретоше.
„Где идеш?” упита први.
„Идем куда ме ветар одува,” одговори други.
Младац се поново смути и пожури да се пожали учитељу за свој нови пораз.
„Питај ти њега куда би ишао да нема ветра,“ предложи му учитељ.
Следећег дана, деца су се срела и по трећи пут.
„Где идеш?“ упита први.
„Идем на пијацу да купим поврће,“ рече други.
Тумачење
Ова прича даје пример ученика који је овладао неспутаним изражавањем, па сваког јутра на исто питање има различит одговор. А свако јутро је и по себи посебно, тј. другачије. Отуда, учитељ не успева ученика да унапред припреми за евентуални дијалог. Ово је у духу зена (учења) који је одбацивао шеме и устаљена правила, негујући дух спонтаности и различитих одговора на околности.
У ширем смислу, ова прича указује на то да су ситуације и живот, у одређеном смислу, непредвидиве, тј. да се стално (свако јутро) мењају и да се стога човек за њих не може унапред припремити по неком шаблону.
Извор: http://alternativa.rs/

Нема коментара:

Постави коментар