Правилник о оцењивању у ОШ и СШ: (ЗЕЛЕНА УЧИОНИЦА)
Тачка 2. Оцена је промењива у зависности од ситуације,
Тачка 3. Наставници не смеју да дају реалне оцене,
Тачка 4. Родитељи најбоље знају коју оцену заслужују њихова деца,
Тачка 5. Ако је ученик дете функционера онда мора имати одличан успех, по могућству бити и ‘Вуковац’,
Тачка 6. Добра, мирна и фина деца која слушају заслужују да им се поправи оцена на Наставничком већу без обзира на то да ли су савладали материју, или не,
Тачка 7. Деца колега морају бити УВЕК међу најбољима у разреду,
Тачка 8. На разредним испитима нема обарања, осим уколико се ученици ни не појаве.
Тачка 9. Уколико се наставник двоуми око оцене, треба дозволити ученику да је сам упише (не откривати између којих се двоумио, да се не би утицало на дете)(Љубинка-Боба Недић)
Тачка 10. Оцену уписати у дневник тек након писмене сагласности оба родитеља. (Милка)
Тачка 11. Наставник мора да води, бележи, има најмање три евиденције свакојаког оцењивања ученика и најмање једну педагошку документацију зарад себе и самоодбране.( Снежана Гроздановић)
Тачка 12. Најбезболније: Наставник оцењује једном (реалном) оценом, затим следи родитељ са једном (пожељном), онда директор са једном (задуженом) и на крају НВ са једном (демократском). Наставник добија ту част да закључи…:) ( Марија Дикић)
Тачка 13 .Мајмунијада:уколико ученик има 7 негативних оцена пре седнице одељењског већа, а на истој седници остане само ваша,(јер вас је амбициозна мама заобишла…)не тражите да му и ту оцену поклоне на два, јер ћете онда бити једини који сте га неправилно оценили и тражиће вам да вратите радну књижицу.(Дубравка Ковачевић)
Tачка 14. Оцена родитеља који преслишава дете код куће меродавнија је од оцене наставника добијене било којом техником провере знања. Да би се ускладили критеријуми, ученика питати само да наброји лекције које је знао код куће. (Мирјана Смоловић)
Уколико има било каквих недоумица погледати тачку 1.
Нема коментара:
Постави коментар