среда, 1. јануар 2014.

ПОТВРДНЕ И ОДРИЧНЕ РЕЧЕНИЦЕ

ПОТВРДНЕ РЕЧЕНИЦЕ
ОДРИЧНЕ РЕЧЕНИЦЕ
Наш тим је играо добро.
Наш тим није играо добро.
Сутра идемо на излет.
Сутра не идемо на излет.
Судија је добро водио утакмицу.
Судија није добро водио утакмицу.
Те вечери сам закаснио.
Те вечери нисам закаснио.
Јело је било укусно.
Јело није било укусно.
Из школе су истрчала деца и отворила кишобране.
Из школе нису истрчала деца и нису отворила кишобране.
Устао сам на време.
Нисам устао на време.
Сутра ћу ићи у библиотеку.
Сутра нећу ићи у библиотеку.
Маја чита књигу.
Маја не чита књигу.
Јуче је падала киша.
Јуче није падала киша.
Филм је био занимљив.
Филм није био занимљив.
Ово је правилно написано.
Ово није правилно написано.
Пас верно чува кућу.
Пас не чува верно кућу.
То је стварна прича.
То није стварна прича.
Идемо заједно на тренинг.
Не идемо заједно на тренинг.
Заслужено смо победили.
Нисмо заслужено победили.
Резултат је тачан.
Резултат није тачан.
Ја волим да пишем домаће задатке.
Ја не волим да пишем домаће задатке.
Има пуно шетача у парку.
Нема пуно шетача у парку.
Победили смо!
Нисмо победили!
Улице су биле мокре.
Улице нису биле мокре.
Пиће је било топло.
Пиће није било топло.
Ја ћу ићи на први час.
Ја нећу ићи на први час.
Марко је спортиста.
Марко није спортиста.
Путујем сутра на море.
Не путујем сутра на море.
Мачка јури миша.
Мачка не јури миша.
Хоћу да идем на планину.
Нећу да идем на планину.
Петар и Јован тренирају рукомет.
Петар и Јован не тренирају рукомет.
Стижем да се спремим.
Не стижем да се спремим.

12 коментара:

  1. pametno i humano sa vase strane sto pomazete roditeljima oko obrazovanja svoje dece

    ОдговориИзбриши
  2. Baš ste nas spsili,dečak je bio bolestan a želeo je da uradi domaći, primeri su potpuno jasni i razlika je odmah uočljiva bez da je slušao predavanje.Hvala.Lepo od Vas.Poštovanje za učiteljicu Radmilu!

    ОдговориИзбриши