четвртак, 1. мај 2014.

ПАРИЗ - Рад Љубичић Филипа после путовања у исти град

ПАРИЗ

            Пре две недеље летео сам у Париз. Први пут сам се возио авионом. При полетању ми није било ништа, а при слетању сам мало плакао јер ме је болело уво.
Након распакивања кренули смо у оближњи парк Монсури и Универзитетски град. Парк је огроман, другачији од паркова код нас, има језерце, водопад и чудна дрвећа, лабудове и патке. У Универзитетском граду живе студенти из целог света. Свака земља има своју кућу у том граду. Рекао сам родитељима да сам срећан што сам то видео јер сада знам где ћу студирати.
Следећег дана смо обилазили град. Видели смо: Лувр, Конкорд, Бастиљу. На Конкорду су Француској краљици одсекли главу, а Лувр је некада био краљевска палата а данас је огроман музеј. Мама ми је рекла да када би се задржао неколико минута испред сваког експоната у музеју, требало би ми више од две године да га обиђем.
У среду смо посетили Тријумфалну капију која је подигнута у част Наполеоновим победама, трг Трокадеро, Ајфелов торањ, Нотер Дам, возили смо се Сеном и видели град са реке.
У четвртак смо коначно посетили Дизниленд. То је најлепше место на свету. Кренули смо од Куће духова па се возили на ролер костеру који се зове Планина која грми и много сам се уплашио јер возић јако, јако брзо иде горе-доле, лево-десно. Наставили смо ка Робинсоновој кућици на дрвету, гусарским бродовима, стени и висећем мосту Индијане Џонс. Касније смо кренули на вожње: Пирати са Кариба, где се чамцем спуштамо под земљу и гледамо како су пирати некада нападали шпанске трвђаве, Пинокио, Мали свет, Баз светлосни,  у подморницу капетана Нема и замак Успаване лепотице, у лавиринт Алисе из земље чуда.
На крају дана била је парада  где улицама из 19. века шетају и возе се сви Дизнијеви јунаци.
Петак је био мушки дан. Брат, тата и ја смо посетили Војни музеј. Задржали смо се сатима јер је музеј огроман и врло занимљив. Бидели смо гроб Наполеона, Хитлерово одело, сабље и оружје из ратова које је Француска водила, а након овог, посетили смо и музеј Орсеј и изложбу Ван Гога.
У суботу смо од родитеља  добили слободан дан, купили су ми Лего коцке и играо сам се њима цео дан.
У недељу смо тумарали улицама, по братовој жељи посетили стадион Париз Сен Жермен, па продужили да видимо Сорбону, Партенон и парк Луксембург.
Од свих ових места највише ми се допао Дизниленд.
Париз је предиван град и могао бих поново да идем.
                                                                                                                      
  Филип Љубичић

   II/4,    2014.

Нема коментара:

Постави коментар