понедељак, 30. септембар 2013.

За вежбање
                           Име и презиме:
_________________________________________
               Употреба великог слова

1. Пажљиво прочитај текст, пронађи грешке и исправи их оловком:
 
 ђорђе је рођен у савином селу. ту живи са братом бранком кога зову брзи. летос су ишли у будву. тамо су упознали вршњаке из основне школе ,,јован јовановић змај” позвали су моцу да их посети, водиће их у нови сад и на фрушку гору. посетиће ћиру у бачкој паланци. отићи ће код живорада петровића жике у сомбор.

2. Допуни следеће реченице:
а) Ја се зовем____________________________________________

б) Мој надимак је_________________________________________

в) Живим у _____________________________________________

г) Купао сам се у реци____________________________________

д) Био сам на планини____________________________________

3. Пажљиво прочитај следеће реченице. Пронађи грешке и исправи их оловком:
а) причала ми је јагода да се најела јагода.
б) јуче је ружа убрала ружу.
в) новогодичњу јелку је окитила јелка.
г) у рану зору срео сам зору.
д) два дана дана није била у школи.

4. Допуни реченицу:
Почетак реченице пише се_________________почетним словом.

5. У следећој реченици све речи су написане великим словима. Препиши је правилно:
 НА УШЋУ САВЕ И ДУНАВА НАЛАЗИ СЕ БЕОГРАД, ГЛАВНИ   ГРАД СРБИЈЕ




Нема коментара:

Постави коментар